Методична
робота
Тиждень історії
З 06 по 11 листопада в нашій школі був
проведений Тиждень історії «Сьогодні –знавці історії, а завтра-її творці».
Цього року заходи в рамках Тижня було сплановано та проведено з урахуванням
військового стану.
З учнями школи
були проведені такі заходи:
-
виховні години, бесіди, години спілкування
на тему: «За Україну, за її волю, за честь, за славу, за народ»; «Героїчні,
трагічні, щасливі і нещасливі сторінки українського народу»; «Моя родина – це
вся Україна» (класні керівники),
-
«Славетні українці» (10 клас Железко Р.А.),
-
історична
гра «Колесо історії» (10 клас Баранков О.Г.),
-
«Козацькому
роду нема переводу» (6 клас Баранков О.Г.),
-
майстер-клас
з старовинного письма козацької доби (10 клас Железко
Р.А.),
-
заочна
мандрівка «Сім чудес України» (6 клас Павлюк В.І.)
-
історична
вікторина «Козацька доба в історії України»(8 клас Павлюк В.І.)
-
інформаційна
сторінка «Україна і Друга світова війна» (11 клас Пархоменко І.І.)
-
історія
в кросвордах і ребусах «Усвіті історії» (6 клас Баранков О.Г.)
-
презентація
книги Железко Р.А. «Мандрівка у незвідане» (10-Г
клас Железко Р.А.)
-
виставка
малюнків «Архітектурні пам’ятки України»
-
книжково-ілюстративна
виставка з історії Ніжина «Люби свій рідний край»
Майстер-клас з
старовинного письма козацької доби» пройшов у10-х класах. Вчитель історії Железко Р.А. спеціально для цього уроку підготував пір’я
та чорнила, якими користувалися багато років тому. Учні перший раз в житті
спробували писати пір’ями. Це було незабутнє враження.
Вельми важливою
складовою тижня історії у Ніжинській ЗОШ І-ІІІ ст.
№7 став конкурс зі складання генеалогічних родоводів, що пройшов серед учнів
10-Г класу: "Мій рід - моя фортеця". Упродовж двох тижнів учні
здійснювали пошуки інформації з історії своєї родини. Переможцем конкурсу
стала Дар'я Скрипка, ІІ - місце посів родовід Дар'ї
Рубель.
«Україна і Друга
світова війна. Герої Другої Світової війни». З учнями 11 класу
обговорили умови, в яких виникав
супротив нацистської Німеччині. Згадали імена українських героїв. Прийшли до
висновку, що пам'ять про людей, які боролися проти нацизму потрібна для
сучасних українців, які знову виборюють свободу і життя.










Співпраця
з Інститутом проблем виховання Національної академії
педагогічних наук України:
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної роботи лабораторії
фізичного розвитку та здорового способу життя Інституту проблем виховання
Національної академії педагогічних наук України за темою:
«Військово-патріотичне виховання учнів в умовах ідейно-світоглядної
конфронтації» (2020-2022 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії морального, громадянського та міжкультурного
виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук
України за темою: «Розроблення сучасних моделей соціального партнерства у
вихованні громадянина-патріота» (2019-2021 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії інституційного виховання Інституту проблем
виховання Національної академії педагогічних наук України за темою: «Формування готовності
старшокласників до відповідального батьківства» (2020-2022 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії фізичного розвитку та здорового способу
життя Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних
наук України за темою: «Формування соціально успішної особистості
старшокласника у системі загальної середньої освіти» (2020-2022 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії виховання готовності до ринку праці
Інституту
проблем виховання Національної академії педагогічних наук України за темою:
«Формування в учнів професійно-ціннісних орієнтацій до трудової діяльності»
(2020-2022 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем виховання
Національної академії педагогічних наук України за темою: «Аксіологічні засади формування екологічної компетентності
школярів» (2020-2022 рр.)
Досвід роботи Цокоти Н.М.
|