Методична
робота
Новий досвід, річ, зроблена вперше - є найкращим
способом формувати спогади на ціле життя. Неймовірний науковий дебют
здійснив учень 11 Г
класу Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів №7 Назар Ющенко, котрий 2 травня 2025 р. виступив з науковою
доповіддю на Всеукраїнській
науково-практичній конференції "Історичний, економічний та
соціокультурний розвиток Ніжина з часу набуття Магдебурзького права і до
сьогодення". Темою доповіді Назара Ющенка стала його наукова розвідка
"Ніжинський полковник Григорій Гуляницький -
захисник українських вольностей". Юний дослідник презентував свій
доробок широкому загалу ніжинських краєзнавців та поважних вчених й одержав
схвальні відгуки. Того ж дня здійснилася одна з юних мрій Назара -
надрукувати свою статтю на сторінках найпрестижнішого історичного видання
Ніжина - "Ніжинської старовини". Щиро вітаємо Назара з неймовірним
першим кроком у світ науки та бажаємо нових відкриттів та публікацій.

25
квітня 2025 р. учениця 11 А класу Валерія Кресан стала
учасницею 78 Міжнародної конференції
молодих вчених "Каразінські читання".
Конференція проходила в онлайн форматі та
згуртувала юних дослідників зі всієї України.

24 квітня на факультеті філології,
історії та політико–юридичних наук були проведені Перші історико-кразнавчі читання для
учнів, організовані кафедрами історії України, всесвітньої історії та
міжнародних відносин. Обласний конкурс зібрав юних дослідників, які
представляли різні куточки Чернігівщини, зокрема Ніжин, Чернігів, Прилуки,
Козелець, Бобровицю.
Від
Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
№7 взяли участь: Анастасія Зоц, Богачова
Влада (10-І), Назар Ющенко (11-Г), Кресан Валерія
(11-А), Артем Левченко (10-Ф).
Учасники
презентували результати своїх історико-краєзнавчих досліджень, присвячених
актуальним темам, продемонструвавши знання джерел, креативність,
аналітичне мислення та глибоке занурення в тематику. Виступи юних науковців
супроводжувалися цікавими презентаціями та дискусіями. Юні краєзнавці поділилися
планами щодо подальшого розвитку власних досліджень.
Захід завершився врученням дипломів, сертифікатів, подяк
науковим керівникам та подарунків, залишивши яскраві враження та мотивацію
для нових звершень.
Назар
Ющенко отримав Диплом ІІ ступеня, Артем Левченко та Валерія Кресан
отримали Дипломи у номінації «За креативність та
оригінальність, Анастасія Зоц отримала Диплом у
номінації «За відкриття історичної постаті».
Атмосфера
заходу була натхненною та сприяла обміну ідеями між однодумцями.



Співпраця
з Інститутом проблем виховання Національної
академії педагогічних наук України:
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії фізичного розвитку та здорового способу життя
Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України
за темою: «Військово-патріотичне виховання учнів в умовах ідейно-світоглядної
конфронтації» (2020-2022 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії морального, громадянського та міжкультурного
виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук
України за темою: «Розроблення сучасних моделей соціального партнерства у
вихованні громадянина-патріота» (2019-2021 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної роботи лабораторії
інституційного виховання Інституту проблем виховання Національної
академії педагогічних наук України за темою: «Формування готовності старшокласників до відповідального
батьківства» (2020-2022 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії фізичного розвитку та здорового способу
життя Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних
наук України за темою: «Формування соціально успішної особистості
старшокласника у системі загальної середньої освіти» (2020-2022 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії виховання готовності до ринку праці
Інституту
проблем виховання Національної академії педагогічних наук України за темою:
«Формування в учнів професійно-ціннісних орієнтацій до трудової діяльності»
(2020-2022 рр.)
Акт про
впровадження результатів науково-дослідної
роботи лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем виховання
Національної академії педагогічних наук України за темою: «Аксіологічні засади формування екологічної компетентності
школярів» (2020-2022 рр.)
Досвід роботи Цокоти Н.М.
|