Головна

Новини

Дистанційне навчання

Методична робота

Виховна робота

Прозорість та відкритість

Статистика

НУШ

Фінансування

Нормативні документи

Історія школи

Сторінка
 психолога

Сторінка бібліотекаря

 

 

Розклад дзвінків на 2024-2025 н.р.

 

І зміна

1. 8.00 – 8.45

2. 8.55 – 9.40

3. 9.55 – 10.40

4. 10.55 – 11.40

5. 11.50 – 12.35

6. 12.45 – 13.30

 

ІІ зміна

7. 13.45 – 14.30

8. 14.45 – 15.30

9. 15.40 – 16.25

10. 16.35 – 17.20

11. 17.30 – 18.15

12. 18.25 – 19.10

 

Кодекс поведінки здобувача освіти Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ст. №7

Правила прийому до закладу освіти

Стоп булінг!

Графік роботи пункту психологічної консультативної допомоги Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 7

 

Понеділок – 10.00 – 15.00 год. каб. № 39

Вівторок – 11.00 – 15.00 год. каб. № 39

Середа –  9.00 – 14.00 год. каб. № 39

Четвер – 10.00 – 14.00 год. каб. № 39

П’ятниця – 12.00 – 15.00 год. каб. № 39

 

Шановні учні, батьки! У цей складний для всіх нас період з метою дистанційного консультування учасників освітнього процесу (учнів, вчителів, батьків) практичний психолог Рижкова Л.Є. працює в онлайн-режимі. У разі потреби просимо звертатися на електронну пошту liuda-ryzhkova@ukr.net (на лист буде відреаговано одразу)

З порадами батькам як допомогти дітям в умовах війни можна ознайомитись за посиланням: Psiholog_main.htm#N22

 

 

Дії в разі надзвичайних ситуацій

 

 

Протидія торгівлі людьми

 

До уваги батьків!

Покликання на статтю «Відповідальність неповнолітніх за порушення закону»:  https://childrenrights.info/child-responsibilities/

Батьки відповідають за безпеку дітей, але не можуть бути поруч з ними абсолютно весь час. У школі це завдання лягає на плечі вчителів. Але хто несе відповідальність за безпеку дитини на дорогах? Кожна дитина повинна знати правила дорожнього руху і безпеки. Зібрали найважливіші.

До того часу, коли дитина підросте настільки, що зможе сама виходити з дому, ви повинні навчити її правил. Під час прогулянок з дитиною перевіряйте на практиці, чи правильно вона їх зрозуміла.

Правила для дітей

1. Звертай увагу на сигнали світлофора

Розкажіть дитині про те, що означає кожен колір світлофора. Зауважте, що світлофор із зображення людини, яка йде — призначено для пішоходів. Переходити дорогу можна тільки тоді, коли він світиться зеленим. Але перед цим потрібно подивитися праворуч і ліворуч, щоб переконатися, що не наближається автомобіль.

У жодному випадку не можна переходити дорогу, якщо зображення з чоловічком горить червоним кольором.

2. Зупинися, подивись і переходь дорогу

Поясніть дитині, що переходити дорогу можна тільки на пішохідному переході. Якщо поруч з переходом немає світлофора, дитина повинна дотримуватися таких правил:

·                    подивитися праворуч, а потім ліворуч, щоб побачити, чи не їде поруч автомобіль;

·                    якщо поруч їде автомобіль, потрібно його пропустити, і тільки потім переходити дорогу;

·                    не можна переходити дорогу на повороті;

·                    не можна переходити дорогу між двома транспортними засобами, що стоять.

До шести років дитина повинна переходити дорогу тільки разом з дорослими, тримаючись за руку.

3. Будь уважний. Не тільки дивись навкруги, а й слухай

Поясніть дитині, що вона не завжди може побачити зустрічний автомобіль. Тому перед тим, як переходити дорогу, вона повинна прислухатися, чи не наближається автомобіль. Поясніть дитині, що вона повинна дотримуватися таких правил:

·                    якщо дитина чує звук автомобіля, вона повинна зупинитися і подивитися ліворуч, а потім праворуч;

·                    поясніть дитині, як розрізняти звуки: гучний шум двигуна означає, що автомобіль поблизу, а тихий — що автомобіль далеко.

4. Не можна вибігати на дорогу

Діти бувають нетерплячі, іноді вони перебігають дорогу, щоб швидше дістатися до іншої сторони вулиці. Дитина також може вибігти на дорогу під час гри.

Поясніть дитині, що не можна переходити дорогу в непризначеному для цього місці або ходити по ній. Дитина може легко відволіктися і випустити вашу руку, коли ви переходите дорогу, або просто втекти від вас. Навчіть дитину завжди зберігати спокій, коли ви йдете вулицею, і не тікати від вас.

5. Гуляй по тротуарах

Навчіть дитину ходити тільки по тротуарах, коли вона йде по вулиці. Покажіть їй хороший приклад: переходите дорогу тільки на пішохідному переході. Неважливо, якою вулицею ви йдете, людною чи ні — ходіть тільки по тротуару, щоб залишатися в безпеці.

6. Переходь дорогу тільки по пішохідному переходу

Діти часто бігають по вулиці де завгодно. Це може бути небезпечно: машини не знижують швидкість, якщо поруч немає світлофора або попереджувального знака. Поясніть дитині, що переходити дорогу можна тільки на пішохідному переході. 

7. Коли їдеш в автомобілі, не висувай руки з вікна

Діти часто висувають руки з вікна, коли їдуть у машині. Старші діти можуть навіть висунути голову, щоб помахати зустрічним автомобілям або закричати щось. Діти вважають це кумедним, але насправді це може бути дуже небезпечно. Дитину може травмувати автомобіль, який їде назустріч.

8. Ніколи не переходь дорогу на поворотах

Повороти — це «сліпі плями» для водіїв. Якщо дитина переходить дорогу на повороті, у водія немає достатньо часу, щоб помітити її та пригальмувати. Поясніть дитині, що не можна переходити дорогу на повороті, бо це небезпечно.

9. Дотримуйся правил безпеки, коли катаєшся на велосипеді

Якщо ваша дитина вже настільки доросла, що сама катається на велосипеді, переконайтеся, що вона знає правила безпеки:

·                    дитина завжди повинна одягати шолом перед тим, як сісти на велосипед;

·                    перевіряйте справність велосипеда, коли дитина збирається покататися. Особливу увагу зверніть на те, чи справні гальма. Якщо дитина катається ввечері, перевірте, чи працює фара і чи встановлені світловідбивні деталі.

Не дозволяйте дитині кататися на велосипеді на багатолюдних вулицях без вашого супроводу.

10. Дотримуйся правил безпеки, коли їдеш в автомобілі

Ви можете забезпечити безпеку дитини в автомобілі, встановивши автокрісло або переконавшись, що дитина пристібнута паском безпеки. Щоб дитина залишалася в безпеці в транспорті, навчіть її таких правил:

·                    дитина не повинна ходити салоном транспортного засобу (маршрутного таксі, автобуса тощо);

·                    якщо дитина стоїть в автобусі або маршрутному таксі, вона повинна триматися за поручні до повної зупинки;

·                    дитина не повинна висувати руки або голову з вікна автомобіля, що рухається, або автобуса.

11. Будь завжди видимим

Якщо дитина збирається гуляти ввечері, одягти чорний одяг — погана ідея. Дитина буде в безпеці, якщо водії будуть добре бачити її навіть у сутінках:

·                    якщо дитина гуляє або катається на велосипеді ввечері, її одяг повинен бути світлим або містити світловідбивні елементи;

·                    протягом дня дитина повинна носити яскравий одяг;

·                    якщо дитина заходить в автобус або маршрутне таксі, вона повинна махнути рукою, подаючи водієві знак.

12. Не поспішай

Дитина може поспішати, щоб наздогнати когось на вулиці або потрапити кудись вчасно. Це може бути небезпечно для неї. Навчіть дитину таких правил:

·                    дитина не повинна поспішати, коли сідає в машину або виходить з неї — це може бути небезпечно;

·                    коли дитина йде за руку з вами, вона не повинна відволікатися або тягнути вас у якийсь бік;

·                    коли дитина сама йде вулицею, вона не повинна поспішати;

·                    дитина не повинна сама відкривати двері автомобіля, а тільки після того, як ви їй дозволите;

·                    дитина не повинна грати або пустувати в салоні автобуса або на проїжджій частині.

 

Джерело: https://osvitoria.media/news/bezpeka-ditej-na-dorogah-dvanadtsyat-pravyl/

 

 

Звіт роботи закладу за 2023-2024 н.р.

14 червня 2024 року відбувся звіт в.о. директора загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Олега Баранкова про роботу закладу у 2023-2024 н.р. Був детально проаналізований  кожен напрямок діяльності, який задекларований в Стратегічному плані розвитку ЗОШ І-ІІІ ст. № 7 на 2022-2025  рр.  Олег Баранков закцентував увагу на створенні рівних умов доступу до освіти кожної дитини, становлення ключових та професійних компетентностей сучасного вчителя, забезпечення оптимальних умов для виявлення, розвитку і реалізації потенційних можливостей дітей, впровадженні інноваційної освітньої діяльності. З повним текстом звіту можна ознайомитись за посиланням: Звіт роботи закладу за 2023–2024 навчальний рік

 

Звіт роботи закладу за 2023–2024 навчальний рік

 

ЗВЕРНЕННЯ РЯТУВАЛЬНИКІВ ДСНС ТА ОСВІТЯН ДО БАТЬКІВ

Щорічно на Чернігівщині виникає значна кількість надзвичайних подій за участю дітей, внаслідок яких вони, на жаль, гинуть або одержують травми.

Особливо загострюється ситуація у весняно-літній період, коли діти більше часу проводять на вулиці чи вдома без належного нагляду дорослих і в пошуках розваг часто вигадують небезпечні ігри з вогнем, газовими, електричними приладами, вибухонебезпечними предметами. Також причинами трагедій часто стає порушення заходів безпеки на дорогах і водоймах.

Так, у райцентрі Прилуки в одній з квартир житлового будинку внаслідок пустощів з вогнем 2-річного хлопчика виникла пожежа. Скориставшись безконтрольністю дорослих, дитина вигадала небезпечні ігри з сірниками. У місті Бахмач з аналогічних обставин сталося загоряння в господарчій будівлі. Причиною цього послужили саме небезпечні ігри з вогнем 8-річного племінника господаря. Лише за щасливим збігом обставин діти в обох випадках не постраждали.

У річці Сейм у межах міста Батурин Ніжинського району потонула 7-річна дитина. Інший нещасний випадок трапився на річці Десна в Новгород-Сіверському районі. Там потонуло двоє дівчат, 2008 року народження.

Це вказує на те, що підростаючому поколінню необхідно роз’яснювати, до яких наслідків призводить недотримання заходів безпеки та як потрібно поводити себе, щоб уникнути лиха. 

Шановні батьки!

Головне управління ДСНС України у Чернігівській області та Управління освіти і науки облдержадміністрації звертаються до Вас з наполегливим проханням не залишати дітей без відповідного нагляду та постійно контролювати їхні розваги. Виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки та періодично роз`яснюйте правила поводження з вогнем, на водоймах, під час користування пічним опаленням, електричними та газовими приладами, вибухонебезпечними предметами тощо. Обов’язково розкажіть дітям, що в разі виникнення екстреної ситуації необхідно терміново повідомити про це дорослих та Службу порятунку за номером "101"!

 

 

Результати вибору підручників для 11 класу

Результати вибору підручників для 7 класу

Інформаційні матеріали до Дня Соборності України–2024

Пам'ятка батькам з порадами щодо запобігання самовільному залишенню дітьми місць проживання

Сценарії шахрайств (посилання на матеріали)

 

 

 

28 липня – День Української Державності

 

Інформаційна довідка щодо поведінки у разі виникнення радіаційної аварії

Як діяти закладу освіти та учасникам освітнього процесу під час повітряної тривоги

Безпека на дорозі

Корисні посилання щодо допомоги та підтримки в ситуаціях насильства, торгівлі людьми, складних життєвих обставин

Результати вибору підручників для 1 класу

 

Пам'ятка  батькам з порадами щодо запобігання самовільному залишенню дітьми місць проживання

Як діяти батькам у разі зникнення дитини під час воєнного стану:

- покладіть у кишеню дитини записку з ім’ям та прізвищем, контактним телефоном батьків та адресою, або вивчіть із малечею ці прості й дуже важливі дані. Вони можуть суттєво полегшити пошуки;

- навчіть дитину зупинятися на місці й чекати батьків, якщо вона загубилася. Нехай голосно кличе на допомогу;

- покажіть людей, до яких можна звертатися за допомогою – це поліцейські, охоронці, продавці магазинів та перехожі з дітьми. Якщо дитина знає на пам’ять телефон хоча б одного з батьків – це добре;

- дитина має знати, що нікуди не можна йти з незнайомцями, щоб їй не говорили та не обіцяли;

- найголовніше правило – не панікувати й швидко повідомити в поліції або військовим, надавши актуальне за віком фото дитини;

- якщо ви знаходитесь на вокзалі, зверніться до чергового, аби він зробив оголошення про зникнення у гучномовець;

- ніколи не лякайте дитину поліцією – у неї виробляється страх. І якщо дитина потрапить у халепу, боятиметься звернутися за допомогою до патрульних;

- коли ви знайдете дитину, ні в якому разі не сваріть її. Адже дитина не хотіла загубитись.

Якщо ви побачили дитину без супроводу дорослих – дві поради для небайдужих:

-                     переконайтеся, що малеча дійсно сама. Можливо, хтось із тих, хто супроводжує її, відійшов. Варто попитати людей навколо;

-                     якщо все ж таки дитина загубилась, відведіть її до найближчого відділення поліції або зверніться до представників влади

 

Шановні батьки та дорослі, як тільки вам стало зрозуміло, що дитина самотня або зникла (вимкнений телефон, дитини не має у звичному місці, де вона мала знаходитися, не прийшла вчасно додому або до місця призначення), негайно повідомляйте про це в поліцію: у найближчий відділок, на спецлінію 102 або на урядову телефонну «гарячу лінію» Національної поліції України за номером 0-800-50-0202.

 

Також працює Telegram – бот для пошуку зниклих дітей http://t.me/.poshukditei_bot, які зникли або з якими втрачено зв'язок під час вторгнення рф в Україну.

тел.: (05151)-91-661, (063)-94-21-430 та 102.

 

Звернення до батьків

Як підготуватись до довготривалого відключення світла

Пам'ятка тонкий лід

Обережно! Тонкий лід

Заходи життєзабезпечення та безпеки при відсутності електропостачання

Українців закликають готувати екстрену валізку на зиму – що необхідно покласти

Поради при ожеледиці

Як уникнути переохолодження в умовах війни

 

 

АЛГОРИТМ

дій учасників освітнього процесу за сигналами оповіщення цивільного захисту “Увага всім”, “Повітряна тривога”

Підготовчі заходи:

1.      Учасники освітнього процесу ознайомлені з місцем розташування укриття, а також правилами поведінки під час евакуації та під час перебування в укритті.

2.      У закладі освіти розміщено всі покажчики напрямку руху для швидкого та безпечного проведення евакуаційних заходів учасників освітнього процесу.

3.      Під час евакуації та перебування в укритті учасників освітнього процесу супроводжують відповідальні особи.

4.      Вчитель-предметник, який проводить перший за розкладом урок, повідомляє адміністрацію закладу про кількість учнів у класі.

5.      Під час евакуації (після розміщення здобувачів освіти в приміщенні укриття) відповідальний вчитель-предметник проводить перекличку та повідомляє про кількість присутніх в укритті адміністрацію закладу.

6.      Класний керівник відповідає за ведення «Журналу обліку відвідування учнів класу», в якому зазначається,  хто з учнів відсутній на уроках та кількість присутніх у класі поурочно. Вчитель-предметник обов’язково підтверджує цю інформацію власним підписом.

7.      Здобувачам освіти забороняється самовільне залишення території закладу до відбою повітряної тривоги

 

Порядок дій при отриманні сигналу:

1.      Відповідальна особа у разі надходження сигналу вмикає наявну систему оповіщення навчального закладу (3 довгі дзвінки).

2.      Вчитель, отрмавши сигнал «УВАГА всім!» через систему оповіщення або мобільний додаток,  миттєво сповіщає учнів (словесно) про повітряну тривогу та припиняє навчальне заняття.

3.      Відповідальні особи разом із вчителями координують хід евакуації учнів від класу до захисної споруди (укриття), згідно з маршрутами евакуації (додається).

4.      Класи, в яких викладають вчителі, організовуються для негайного пересування колоною по двоє в приміщенні класу та швидкого залишення кабінету.

5.      Відповідальними за учнів під час перерв є вчителі – предметники, які проводили попередній урок. Вони залишають кабінет  лише після першого попереджувального дзвінка. Тоді  їх замінюють учителі, у яких згідно з розкладом наступний урок.

6.      Черговий техперсонал  знаходиться у заздалегідь визначених місцях (подвір’я, укриття,  І поверх) та допомагає в організації та регулюванні швидкого руху до захисної споруди. Вчителям, які супроводжують молодші класи, допомагають визначені техпрацівники закладу.

7.      Медичний працівник знаходиться у відведеному для нього місці в укритті для швидкого надання медичної допомоги.

8.      Відповідальні особи за евакуацію знаходяться біля виходу із захисної споруди для здійснення контролю за порядком укриття учасників освітнього процесу та швидкого реагування у разі, якщо виявиться, що хтось відсутній.

9.      Учні або цілі класи, які знаходяться під час проведення уроку на подвір'ї закладу, під час сигналу тривоги рухаються під наглядом вчителя до захисної споруди.

10.    Учні, які знаходяться під час перерви на подвір'ї закладу, під час сигналу тривоги рухаються до захисної споруди самостійно.

11.    Батьки можуть забрати дитину зі шкільного укриття лише після відбою. Педагоги не мають права відпустити дитину раніше.

12.    Якщо сигнал «Відбій повітряної тривоги!» лунає після 16.00 (стосується учнів 1-7 класів) чи після 18.00 (стосується учнів 8-11 класів) батьки зобов’язані їх забрати особисто.

 

Якщо сигнал тривоги пролунав до початку навчання…

1….а здобувач освіти ще не вирушив до школи, то він залишається вдома до завершення повітряної тривоги, і виконує вказівки батьків.

2. …і застав вас із дитиною в дорозі, терміново пройдіть до найближчого укриття.

3. …під час дороги здобувача освіти і недалеко від дому (а вдома є дорослі), то дитина повертається додому і виконує вказівки дорослих.

4…. і дитина відійшла далеко від дому, то вона якнайшвидше іде до закладу освіти, щоб разом з вчителем перебувати в укритті.

5…. під час оголошення сигналу повітряної тривоги з 7.00 до 7.30 перед початком уроків, освітній процес цього дня автоматично переходитиме в дистанційний формат для учнів,  що навчаються з 8,00;

 

 

 

Профілактика харчових отруєнь. Профілактика ботулізму.

 

 

 

Правила безпеки на канікулах

 

Правила поведінки на водних об'єктах

 

 

 

 

 

В наслідок широкомасштабного військового вторгнення рф в Україну та ведення їх військами активних бойових дій, постійних обстрілів, мінувань територій та об’єктів цивільної інфраструктури в межах населених пунктів, включаючи встановлення саморобних вибухових пристроїв, майже 14 % території держави стали небезпечними від вибухонебезпечних предметів.

Мінреінтеграції відповідно до Положення про Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 р. 376, реалізує заходи, спрямовані на зменшення ризиків для життя та здоров’я населення від мін та вибухонебезпечних предметів, у тому числі шляхом розроблення, виготовлення та розповсюдження інформаційних матеріалів для інформування населення різних вікових категорій та соціального статусу про мінну небезпеку, зокрема у вигляді інформаційних повідомлень з відповідною тематикою.

Відео матеріал можна завантажити пройшовши за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1CXKYZpSg7z9rkcIq3DLOu05Hzs00Rufp/view?usp=sharing

 

        

 

 

 

http://s009.radikal.ru/i309/1701/57/3a71f832145e.jpg

 

 

 

 

Протоколи засідань Піклувальної  ради школи

 

Інформація для батьків!

З приводу вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини звертатися до в.о. директора Баранкова Олега Григоровича та практичного психолога Рижкової Людмили Євгеніївни.

 

Звертаємо Вашу увагу!

 

 

Головна

Новини

Дистанційне навчання

Методична робота

Виховна робота

Прозорість та відкритість

Статистика

НУШ

Фінансування

Нормативні документи

Історія школи

Сторінка
 психолога

Сторінка бібліотекаря